buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, June 6, 2012

6.6.2012 → iNi kISah AkU LatELy

apaokay...agak lama biar blog ni terbiar jerk...maklum lah kan...aku agak kebizian...
dengan persiapan, persediaan and segala² nyer lah yg berkaitan ngan masjlis yg paling bermakna dalam life aku...isk...isk...terharu


nak buat statement kat sinilah kan akhirnya aku berjaya dinikahi oleh beyonce..kini aku sah bergelah isteri pada dier...Alhamdulillah...segalanya berjalan lancar walaupun tok imam datang lambat sket..isk wat suspen jerk tau...hehehhee


aku tak tahu camaner nak panjatkan kesyukuran yg teramat sangat pada Ilahi...sebab dengan izinNYA jugak lah kan, menyebabkan aku sekarang selamat mnjadi isteri org... kalau ikutkan apa yg dah berlaku sepanjang perknalan, hinggalan sekarang, mmg takkan menyangka ianya dah berakhir...eh siap..bukan berakhir, tapi perhubungan ini melangkah ke next step or phase yg baru....permulaan bagi sebuah hubungan yg halal and di redhai oleh ALLAH...


okay now sebenarnya nk tulis pasal apa perubahan yg berlaku dalam life aku....dalam rutin harian aku...seriusly, byk gile perubahan yg berlaku secara langsung and tak langsung...hhihihihihih 


1. Masa
sekarang ni aku dah pandai agihkan masa antara keje ngan family....aku bebetol nak work out ngan time management aku..agak² kalau tak perlu balik lewat, aku akan balik awal...tgk masa arrangement beyonce camaner...sebab dier kan rotate keje shift...so, aku main masa kat situ jerk laa...ada jerk aku balik lambat cam semalam...tapi dier okay jerk...asalkan pandai bahagi masa...jgn laa hari² aku balik lambat, mmg kompem tido luar aku kang..eh?? asal aku plak tido luar..? erkk!~


2. Masak
Okay ni perubahan yg sangat besar....aku dah start masak secara aktif kat umah...walaupun tak tahu masak, tapi aku cuba...hari cuti aku dipenuhi dengan aktiviti belajar memasak hehehehhe beyonce jenis org yg suka masak plak tu...and dier pun mmg pandai masak...dier masak lagi hebat dari aku (of coz lah kan!~)..huhuhuhu dier mmg suka makan umah...jarang sangat makan umah...kalau tak silap aku, dah dekat dua mggu aku kawen ni, baru sekali jerk kot kitorg makan luar...tapau makan tghari sebab aku sakit..hahhahah....eh ni hari keje terkecuali tau...huhuhu


3. Pergaulan
Okay ni berlaku secara sendiri nyer...kalau kita ni dah bergelar isteri, dengan sndiri nyer kita akan mnjaga pergaulan kita...siyes...aku sndiri tak perasan sampai kawan aku yg cakap kat aku heheehehhe best kan...?


4. Perubahan Saiz Badan
okay....aku nyer perut ada sedikit ke depan.....ini sangat bahaya!!!~ apa tak nyer, makan mmg tak miss langsung!~ kalau makan plak mmg tak hengat!~ byk giler....dem...!~ hahahahhahahhahahhahahhahaha suami aku masak sedap wey!~


okay setakat ni tu jerk laa yg aku leh list kan...ada lagi yg kecil²lan and yg tak leh nk tulis kat sini hehehehhe 
apa pun, please pray the best for me...
sangat susah nak kawen tau...!~
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh


cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²