buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, October 3, 2012

03.10.2102 → iBeRet fOLiC 500

Assalamualaikum....

heheheh entry kali ni bukan nak promote product ni ke aper...jauh skali nak menjual kepada sesaper...sbb bnda alah ni senang sangat nak dapat kat mana² farmasi...cuma aku nak kongsi info yang aku ada kat para bakal² ibu sekalian hehehheheh

pada sesaper yang tak knal iberet folic ni, aku ada sertakan gambar...errkk...ni bukan aku snap...aku cuma amik dari google..malas nak amik and transfer hihuhuhuhuh lagipun nak cepat =P

Terima Kasih En GuGeL!!~
heeh so, ni lah supplement yang aku amik since aku tahu aku preggy...rasanyer since mggu ke 5 kot...sesaper yang amik iberet folic 500 ni, aku nak tanya...korang beli kat mana, harga baper inggit??

heheheh nak kongsi lah sket kan....awal² dulu, beli kat guardian...huhuhuhuh harga dalam RM36...dah dua kotak beli kat guardian...tetiba masa berjalan kat tesco, g lah bahagian farmasi dier...perasan lah ssi kotak merah yang seksi ni...tahu tak harga kat tesco?? RM26 jerk okay heheheh RM 10 beza...perrggghhh banyak gak kan beza..leh beli coolblog mocha blended extra pearl 2 gelas!!~

coolblog coolblog coolblog srrruuppp sssrrruuppp..... owh indu nak minum coolblog hahahhaha
eh benti iklan...kalau tak caya ni aku letak resit dari tesco..sanggup simpan sampai skrg as a prove tau...lepas publish entry ni baru nak buang..hehehhe

BurUk bEnOr aKu nyeR boOLat!
heheheh so, next time aku akan beli kat tesco jerk...kepada yang makan iberet ni, kalau nak trus beli kat tempat lain pun okay jugak...kalau nak beli kat tesco pun okay jugak...ehhehe mana² yang korang rasa selesa =)


2 comments:

  1. xpnh try.. tp brg2 kat guardian mmg mahal sikit kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh begitu lah nampaknyer =P
      sepuluh inggit banyak pada kita hehehhehe

      Delete

cLicK² → ChURp²