buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, August 22, 2012

22.08.2012 ~> aUNtie???

assalamualaikum...
okay secara rasmi nya aku dah jadi auntie kepada si budak kenit yg comel sorg ni hihihihihih...kak long dah selamat melahirkan baby lelaki seberat 2.7kg pada jam 3.21am pagi tadi.. hehehe Alhamdulillah...segalanya berjalan lancar...kak long tak mengalami kesukaran yang melampau during delivering process..hehehe nama lom tahu lagi...kang kalau dah kompemkan nama nnt aku akan update insyaALLAH...hehehhehe


Cucu sulung walid =)

sangat happy for my sister....she's been through a lot...so, i'm so relief since she deserve to be happy...heheheh abg long aku kompem sangat seronok..sbb dapat bby lelaki..kakak aku mmg tak scan jantina...just scan to ensure condition baby jerk...alhamdulillah...segalanya seolah² tersedia rapi oleh ALLAH untuk dier...

mmg laa ada benda yang mnjadikan kakak aku sedey and sentap...but the most important thing is both mummy and baby selamat..and kakak aku dah ketepikan dah pun menda² lain tu...ahhahha tggu masa lain jerk nak pk benda² tu ahhahahhah....jahat tak...? tapi aku suka kalau kakak aku buat camtu...aku tak suka dier serabut² ngan benda² yg ntah aper²...hihihi biar laa dier rasa happy jerk..huhuuhuh

okay folks...kang dapat gambar and nama penuh, aku update okay..

salam...

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²