buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Monday, April 16, 2012

16.04.2012 → pAGi ISniN yaNG bLuRR!~

aaarrrggghhh sangat bosan bile masuk isnin...apatah lagi kalau sabtu ahad tu bercuti and berenjoy sakan yg sangat menyeronokkan....

so, skarang ni masuk meeting mengadap mereka² yg suka menghentam org!!~ 
peerrggghhh mmg bukan isnin yang dinanti²kan hehehhehehhe

nasib baik weekend baru ni takder issue besar yg berlaku....line pun tak jalan...sabtu aku dah setelkan byk hal....sorang² dok ofis mmg heaven!~ senang nak buat keje...takder yg manganggu...huhuhuhuhuhu
So, sepatutnya monday spatutnya aku relex...but mood pepagi dah di ganggu oleh SE aku yang koya nih...addeehhh.....biasa laaa....aku ni kan pencacai....kna layan org² atas huhuhuhuhu

abaikan je laa...aperpun, aku harap sangat dapat menjalani kehidupan di hari isnin dengan tabah miahahhahahhahahha

chheeerrrss!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²