buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Monday, April 23, 2012

23.4.2012 ~> tEr-pOiSoN dIRi SenDiRi deNgAn bArAnGAn kUcInG

Huhuhu dulu aku mmg cukup mudah utk poison diri sndiri dengan barang2 yg mmbazir...maklumkan pompuan kan...kalau beg tak penuh penyangkut smpai nk tumbang, tak gugurl lah sangat kan..plus kalau rak kasut tu tak penuh dua rak mmg tak trendy laa kn....daammnn! Sekarang aku dah tak macam tu dah..(tu pun sebab beyonce sangat2 marah and control aku mmbeli benda2 macam ni) heehehhe

But now, aku beralih arah plak...hahahaha aku tetap mmbeli...tapi mmbeli eksesori utk tabby blacky..hahahaha last month beli bola loceng utk diorg...dua biji...main sekejap jerk...hilang sebiji...sebiji lagi ternyorok kat bawah meja tv statik kat situ..yg di buat main gompolan kertas surat khabar jugak... hahaha

bulan lepas jugak aku ada beli bantal utk diorg...bantal iams...rm56 sebiji...sebagai mama yang adil dah saksama,aku amik dua lah kan...hahahaha ada lagi kat umah...letak kat ruang tamu...musim hujan jerk diorg guna..mgkn sbb sejuk kan..hehehehe tapi kesian gak diorg slalu terjatuh masa tdo...tak muat! Hahahaha

Haaa...ni yg terbaru! Baru sangat2 lah...baru jerk sejam yg lepas aku terpoison diri sndiri kat petshop hahaha awal2 niat nk beli makanan ngan pasir kucing jerk..tapi neeehhhh....aku TERbeli tilam utk diorg! Hahahaha tgk gambar bawah tu.... yg kaler pink tu...comel kan? Beli nak size yg paling besar....maklumlah badan tu 'kecik' sangat..muat utk tabby and blacky...hahahaha plus..aku leh terpoison jugak dengan scratcher bentuk fish hahahaha kopak rm170 hahahah

Biler cakap ngan beyonce, dier tanya ada budget ke beli bnda tu?(since kitorg kn tgh nk guna duit nk kawen)..ngan selamba jerk aku cakap..hantaran cuma ada brg abg ngan b jerk...barang tabby blacky takder pun haahaahaha dier ye kan jerk hehehe

Tak sabar nk bawak balik nk tunjukkan kat anak2 hadiah baru utk diorg...hehehe
Anyway, aku rasa, aku ni kna penyakit shopaholic...ianya takder kna mngena ngan barang aku beli...tapi aku tertarik dengan process pembelian tu sndiri...huhuhuh bahaya...kna control ni...hehehehe but its okay kot..utk anak2 mama yg tersayang...

Cheers!


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²