buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, May 23, 2012

23.05.2012 → mmG sPeeChLesS GiLEr bILe SeSeORaNG bERkatA bEGitU.....

hmMm...hari ni agak hadap sket utk aku...damn..dugaan makin kuat betol utk aku lately....lelagi pasal benda yg relate ngan bab² kawen ni...huh..
tak payah nk citer beria kat sini apa yg berlaku dari pagi...tapi nak citer satu bnda yg berlaku pada aku, yg bebetol buat aku speechless....


Di dalam bilik meeting, tetiba ada makhluk ALLAH ni tanya; 
Dier: yaya, ko dah pernah kawen kan dulu..?
Aku: haa? *dengan muka terkejut
Dier: aku dengar kata ko ni ibu tunggal eh..?
Aku: hanya gelak haaahhahahahhahahah *gelak panjang sket...terkenang anak²ku di umah tu hahhahhahahha

apa yg terlintas kat kepala hotak aku:
bodoh! melayu yg tak tahu erti adab..nak tanya boleh...tapi agak² laa kot...tak perlu lantang sangat!~
knapa org suka amik tahu pasal hal² peribadi ek...? naper takder pun org tanya pasal rahsia kejayaan ker...camaner yaya leh dapat full mark setiap kali appraisal ker...
melayu....hebat sangat bab² gossip ni hahhahah

Pasni kena lah aku g lari Jerman lah nanti hehhheheh 
Smith Detection...tolong laa bg jawapan yg pasti...
miahahhahhha gua nak keje ngan lu ni!~
hahahahhahahahhahah 

Note: Bumi ni bulat...lari ke mana jerk pun..tetap manusia akan bercakap pasal kita kan...takper...hihihihihihihihih chaiyyookkk Yaya!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²