buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, July 25, 2012

25.07.2012 → SPoTTed bROwNiSh; PErASaaN yAnG bERcAMpuR bAUr


Assalamualaikum…
Tetiba rasa rajin nak menaip hari ni…bukan rajin, tapi ada benda yang aku nk tulis kat sini…

Actually, aku agak celaru skrg ni…adakah sebab pembawakan budak atau pun dsbbkan oleh otak aku yg mmg suka sangat nak pk bukan2 akhir2 ni…hmMm….

Okay semalam kan aku spotted brownish kan kat pentiliner…then petang tu bawah perut sangat sakit..macam sakit nak piyed..tak tahan sangat rasanya…so, malam td my fren bawak laa g gov hospital..since dah malam and klinik perbidanan majority dah tutup..so, bile g hospital, macam biasa laa…dier just check kencing, then buat ultrasound..then cakap just “threaten miscarriage”…hmMm..aku cam tak puas hati…DOC, ni dah kali kedua dah…dua kali gak cakap camtu…mana bole tahan kalau camni…so, wat happened is that aku mntak surat utk rujuk pada gynaecology. Bukan apa…sakit nyer lain macam and this the 2ND TIME for god sake!~ huh…nasib baik doctor ni cam paham and buat surat supaya aku g check up kat pakar gynaecology today..

So pepagi laa aku ni g GH (HSA) untuk dapat kan pemeriksaan…7.45am dah sampai dah,,,,letak surat kat kaunter and then, tggu laa nama dier di panggil…sampai 8.15am, nama tak dipanggil jugak…pelik sebab org lain yg letak buku merah tu dah ramai yg disebut nama…org yg dating lewat dari aku pun dah dipanggil namanya....so,bile aku g tanya ngan nurse yg kat kaunter tu, dier kata tgh diskuss ngan doctor pasal kes aku…suruh aku tggu lagi…aku pun penuh kesabaran menunggu…nasib baik bawak DELL..takder lah bosan sangat layan wattpad…

Tetiba nama aku di panggil..aku g kaunter, then the nurse said aku kna datang kol 2pm nnt…sebab doc nak setelkan ibu2 mengandung yg dating monthly routine check up..dem…kol 3.30pm ada con-call ngan UK Team…camane seh??? Aaarrrgghhh takper..baby lebey penting…hiihhi aku trus approve appointment time kol 2pm then trus heading to office…aku sampai office ngam-ngam kol 8.30am haahahha cool kan…kira aku tak lambat pun laa….aku g talk ngan HR manager aku pasal condition aku then dier okay jerk kalau aku nak kuar kol 2pm nnt..alhamdulillah…segalanya cam berjalan lancar…harap sangat kol 2pm nnt aku dapat penjelasan yang secukupnya dari gynae tu tentang apa masalah sebenar..…

Doakan yang terbaik ea….

P/S:  Beyonce tgh risau giler dah tu…dier takleh nak cuti sebab dah byk sangat amik cuti…kang hujung bulan makan pasir kang hehhehe apa2hal, harap sangat semuanya akan baik2 belaka…

1 comment:

  1. salam babes

    pm alamat umah plzz :) nak pos kad istimewa. kekekee. cikjannah@gmail.com

    ReplyDelete

cLicK² → ChURp²