buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Monday, October 3, 2011

03.10.2011 → gILer...?GegILer...?GeLIGa??

Adeh...kepala hari ni ibarat dihantuk² dengan batu besar...huh!~ terlintas nak menaip kat sini tetapi malas dan kelaparan...namun begitu..berbekalkan lagu vindicated yg menemankan aku ni...aku titipkan juga taipan di sni...chewahhh!!!~

sangat² suka lagu ni....adeehhhh!~

okaay inap inap.....berbahasa basi plak...sakit perut plak kang....

okay...aku hutang banyak story ok kat sini....huhuhuh
*aduhhh perut berbunyi sehhh.....

okay FYI, aku dah tak keje lagi kat JB...now aku dah move ke luar negeri...ahahaha ayat macam nak mintak pelempang kan? hahahaha okay aper...keluar johor kira keluar negeri la kan..huahahahha so aku dah keje kat salah satu company kat nogori 9...ngeh ngeh ngeh
yaaa......aku dah kluar dari jb...finally....and menumpang mencari punca pendapatan di negeri orang..heheheh sayu gak sebenarnya...tapi aku kuatkan semangat meneruskan niat untuk berdikari di tempat org....

byk dugaan yg aku tempuh...8hb nanti genapkan 2bulan aku kat sini...hihihhi dari segi environment, tempat tinggal, kerja...kira segala²nya laa....ada jerk dugaan yg datang menyerpa...huhuhuh nk wat camaner kan....ni jalan yg ku pilih...nasib baik putera katak bantu sket²...kawan dier pun ada yg mmbantu jugak...dari side aku..?? errmmm...takder yg datang mmbantu...tapi biler aku dah setup sume, baru laaa datang menjenguk and komen²...huuh biasa laa kan...but nevermind...i know them that way...and i dont feel hestitate so far...at least diorg nk jugak datang jenguk aku kan...cuma putera katak laaa kengkadang tegur...aku paham dier nyer concern...tapi alaa pandai laaa aku pujuk dier kan...bagi dier tenang sket..hihihihihihhi

hmmMm...kerja pulak.....no Comment..cheewwaahhh gaya ala² fasha sanda gitewww...rasa glemer plak mak nok!~ hahahahha pelempang nak? hauhahahhaha

okay okay...kejer biasa lah hidup sebagai org baru...jadi tong sampah kerja laaa apa lagi hahahhhahaa smua keje aku kna buat...baik elok² aku kena jaga 1 part...dah beranak pinak dah...total 7anak dah aku ada hahahahhah layankan....kengkadang merintih jugak tapi huhuhuhuhu aku terima seadanya....huh ayat keciwa!~

errrmmm.....apa lagi update erk..?byk...tapi tak tahu nk tulis camana or yg mana...huahahhahahhahahhahhahah *sebenarnya tangan dah penat and perut dah kelaparan
hahahhahahhaha kirim org makanan ni...lagi sejam diorg balik bawak nasi daging kunyit utk aku santap...huhuhuhuh skrg dah tak stokin cam dulu...huuhu nak jaga perut...kenapa??? nnt aku citer lagi hahahhahahhahahahahahaha

cha chin chaw!!!~

cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²