buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, October 5, 2011

05.10.2011 → bukak bra pulak ker????

Sengal betol guard kat tempat keje aku ni....addduuuuhhh pepagi lagi dah buat hati panaaazzzzz.......

okay...untuk pengetahuan korg...
* 'KORANG' LAGI...adehh aaarrrggghhh lantak laaa aku tetap jugak nak guna word 'korang' tu...

okay...balik pada guard tu....untuk pengetahuan korang, kat kilang aku ni kalau masuk production kena scan bagai...siap scan finger print bagai....
Bila nak kuar pulak, kna scan finger print lagi and lalu metal detector....huh maka bermula laaaa citer sedey-segan-malu-jatuh-saham aku pada hari ni...adehhhh!`

okay....aku kalau setiap kali lalu bawah metal detector mmg akan berbunyi sebab aku pakai belt yg ader metal...hari² punya lalu...hari² punya bunyi...takder masalah after justify yg bunyi disebabkan belt...tapi hari ni tetiba guard tu cari pasal ngan aku bila menatang tu bunyi.....cisss....mmg c*bai tol laaa....aku takder hal kalau kena sound ke aper ker...ni dier suruh aku bukak belt aku dan dan tu jugak!~ MMg declare WAR ngan aku ni....

perrgghh muka aku menyirap seh masa tu....aku tgk blakang ramai gile org....

aku : biasa bunyi u akan check and u'll find that it is due to the belt....u can double check me now...

guard bodo1: takleh takleh! bukak jugak tali pinggang tu!

aku: takkan nak bukak kat sini skrg?
sambil tengok blakang...ramai gile tech and operator....babi!

guard bodo1: bukak belt tu...kalau tidak tak bole lalu....

OKAY FINE dalam hati....sambil bukak belt dengan muka malu!~
perrgghh bengang giler aku.....tambah perisa kebengangan aku.....penyebok menyampok!~

guard bodo2: adik, kalau mau bising²...u pegi bising dekat atas sana....

Aku: Isk..Auntie...saya tgh bukak ni kan...
sebelum melemparkan kata² nista and keji hina kat guard tu cecepat aku muhasabah diri.....isk..sabar sabar.....jgn marah²....jaga tatatusila...kat tempat baru ni......azam baru kan....
*pandai tak aku pujuk diri sendiri....

Dah tanggalkan belt sambil ditatapi oleh org² di sekeliling,  aku teruskan langkah melalui metal detector tu and hasilnya → takder bunyi....huh!~ nasib baik...kalau bunyi lagi nak check apa? kalau besi bawah bra yg mnyebabkn bunyi nak aku bukak bra plak ker?? b...o...d....o!~
tapi aku tetap mmberikan ucapan terima kasih pada dua² guard tu and senyuman.....
jalan ke office dengan senyuman TANPA TOLEH BELAKANG...

kalau ikut perangai panas aku mahu aku sembur jerk si guard bodo no 2 tu...adehhh....
mmg muka nak kna smack down...aku tgk dier dah cam semut jerk...nampak kecikkk dier hahahahahahha

dalam hati kuat menenangkan diri....
positive positive positive........

tapi biler pk balik..cam kelakar pun ader kan...hehehehhehehe
cheers!!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²