buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Monday, February 20, 2012

19.2.2012 ~> haRi bErjUmPa LeLaKi pOyO!

okay...hari ni aku g jenjalan temankan bestfren aku si emma untuk jmpe kawan lama dier....errmmm...actually kawan aku suka kat dier...dah lama...so, i just grab the opportunity to know who's that guy and follow her to bagan lalang....dot dot dot...

Kitorg g sepang dulu amik kawan dier lagi sorang...nizam...hehehe then baru together gether g bagan lalang....since aku nyer keta tak beberapa sehat, so kitorg g naik keta emma and she's driving...then bila dah sampai bagan lalang, kitorg lepak2 tepi pantai...smbil mnunggu mmber yg ditggu tu sampai..errr...paham tak ayat ni..alaa..pahamkn je laa kay...hihihih

bagan lalang..apa yg aku leh huraikan adalah...errmmm...tak cantek..cantek lagi pd...tak kesah laa apa org lain nk cakap pun hahahaha

Tak lama lepak2 and borak2 pasal hal hal biasa, aku mntak diri jap nk solat asar masa tu..okay..surau kat situ sangat teruk okay..aku tak salahkan management tapi salahkan pengguna sengal yg jadikan surau sebagai tempat tukar baju after main ngan pasir...bodoh tak? Ke bangang? both!!

Then, bila aku kuar dari surau trus cari emma kat area tepi pantai, then aku nmpak dier berdua, bukan ngan nizam...but dgn mamat of the day, ucu...diorg tgh borak2...then aku pun campur sket2...i try to be fair and be nice..layan and act normal just for my fren sake...hipokrit kan..miahaha takper lah...demi kawan aku....huhuhuhu

Hahahaha anyway, apa yg aku leh huraikan pasal this ucu is...errmmm....dier ni POYO...TERSANGAT POYO!! Dier sangat perasan yg dier tu hensem and bagus...adduuhhh padahal tak pun...hehehehe tadi kawan aku ni g tunjukkan post mamat tu kat fb...ayat2 dier sangat menjelikkan...cakap pasal dier kna usha ngan awek2 kat petronas lah...rimas ngan pompuan2 yg luahkan rasa cinta lah...addduuhhh...tak leh blah seh..hahahah nk jerk aku sound tapi cam malas nk layan...

Tapi, aku cakap direct jerk kat kawan aku apa yg aku pk...dier terima...tapi dier tetap takleh nk buang rasa kat mamat tu...and i have to respek that...tapi yg aku takleh nak terima adalah...bile ema cakap mmg ramai yg sebenarnya minat kat ucu...huh??okay..whatever...

Pada aku, kawan dier si nizam tu lagi best..funny, hamble, and look sincere...hahaha aku borak and give more attention to nizam compared to ucu..huhuhuh hello..don't blame me okay...he kinda jerk..i dont like him...

1st, he's directly bodo me about me liking port dickson more then bagan lalang...huh?tak paham kan..ikut suka aku laa kalau nak suka pd pun...tak kesah laaa kalau ko nk cakap air tak bersih ke tak kontrol sisa pembuangan la...siap leh kutuk and maki..huh whatsoever!
2nd, when i've jokingly told nizam my weight is 82kg, he simply said, 'kalau betol pun tu berat dosa jerk' i was like...what?? He don't even now me! Damnnn! Aku sabar lagi but simply okay kan dier jerk...
and last 3rd, aku cakap kat ema yg naper angin laut dah kurang sebab masa tu kitorg kat kedai minum...then dier plak yg jawab cakap pasal keta hadang angin lah and guess what! He told that 'tu pun takleh pk..' And told that my physics is so low! Bole? I was like so bengang and rasa cam nk sound jerk mamat tu..

but okay...bile aku pk2 balik, buang masa jerk..biar org pk kita bodo asal kita tak hidup dalam kebodohan cam dier...buduhsumbung...kan..and aku ada terpk jugak...maybe dier buat camtu utk tarik perhatian aku since aku mmg tak layan dier dari awal2 after the 1st incident..and i guess the 1st incident was to impressed me and emma bout his 'high' knowledge bout beach...whatever! He's out of my taste..

Okay i know we can't judge at the 1st met..but hey..that's my opinion...based on 1st impression...hangin okay miahahaha...kay laaa...

Summary...suka kawan ngan nizam...tak mau kawan ngan lagi sorg tu hehehehe

Cheers!

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²