buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, February 29, 2012

29.2.2012 → SpeCIAL dATe toDAy!~

heeelllloooooo!!!~


hehhehhe amacam tarikh hari ni....?4 kali setahun tu...huhuhu anyway, hari ni pun merupakan tarikh lahir bakal mak mertua aku...huhuhuhu kelezzz nok sambut besday 4 tahun sekali...miahahhaha 


Sempena besday dier, aku ngan beyonce adalah belikan sedikit hadiah...hadiah ni merupakan produk kesihatan dari Shaklee. Aku pun try makan supliment dari shaklee ni...nnt laa...kang aku citer kat next next next entry jerk...hehhehhehe


Aku bagi suppliment ni sebab bakal mak mertua aku ni mmg ada sakit....darah tinggi....agak serius gak...dalam tahun ni jerk ada dalam 2 or 3 kali tumbang...tu yg aku suggest kan untuk makan shaklee ni...harap² ketinggian darah nya itu akan berkurangan...


heheehehehhehehhhehheheheh berbalik pada tarikh....untung kitorg anak beranak ngan menantu sebab mak mertua aku ni sambut besday 4 tahun sekali miahahah jimat seh duit nak beli hadiah chheewwaahhh....hehehhehe gurau jerk...tiap² tahun ada gak makan²...lagipun, jenis adik beradik beyonce ni jenis tak berkira ngan mak sendiri...hehhehehhe bagus kan...? mak diorg pun bukan jenis berkira...sbb tu laa anak² pun tak berkira....ye tak...?


hmMMM....apa pun, aku akan kna mengingatkan diri sndiri dengan tarikh hari ni....
Semoga kehidupan mendatang akan memberi cahaya yang lebey terang dalam hidup kita...
ahaks!~


cheers!~ 

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²