buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Saturday, February 25, 2012

25.2.2012~> SaRaPan paGi dI bANdAr KL



Hehee okay wiken ni aku merayap ke kl plak...plan nak g amik bumper..oh ya...aku takder tulis pasal aku langgar orang kan?hmm..nnt2 lah hehehe okay okay alkisah nyer nak dijadikan pendek cerita, aku hari tu langgar org, bumper aku koyak *thanks god aku pakai keta import....so, aku nk kna g tukar bumper jerk...amik dari dak car club, then amik kat kl...so, sbb tu la aku berada di kl nih...hehehehehe

Padahal nk citer pasal sarapan jerk kan tadi...dah melalut sampai lebar panjang...hehehehe

Okay...so, I stay at my best fren house..emma, at kg baru, kl....hebat tak? Bebetol tgh bndar kan umah dier! Hehehehe cool! So, pagi ni bersarapan lah aku di kedai nasi lemak kg baru yg glemer di depan dbkl nyer bangunan....hehehe aku ni tak tahu pun jalan kl...malas nak amik tahu.....jalan penuh serabut hehe jgn marah eh sami veloo!

Hmmm...nasi die sedap...satu satu...or org kata peroi nasi nyer...ikan bilis yg rangup...timun segar..telur okay...sambal...?errmmm...how to say it...pd aku sambal dier cam ada kurang sket..ye laa kan, aku mngharapkan sambal pure and pedas..but sini lain..dier tak menerapkan keterperincian dalam pembikinan sambal yg merah itu...adeehhh...

Cakap cam aku ni hebat dalam masakan jer kan...but hey, i'm good in tasting food okay...hahahah tapi aku ni tak memilih...aku bedal jerk apa yg leh dibedal hahahaha

Okay..nak siap dah...ada dua knduri kawen nk kna g ni...hihihihih

Cheersss!

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²