buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, September 12, 2012

12.09.2012 → DinGOrat kEtiKa dI aMBanG WatI???

Assalamualaikum....
heheheheh sebenarnya dari malam tadi tak sabar nak update kat sini kisah lucu yang berlaku semalam...hahahhahahh tapi disebabkan komitmen kat ALong yang menuntut aku tido awal, aku pun tangguhkan sampai pagi ni untuk membukak loppo aku ni heheheheh

so, as a warning → entry ni akan jadi panjang yang melalut hahahahha

okay this is what happened...Semalam, tech lama aku, ada wassap aku...mintak aku datang umah since dier buat open house..dier siap mntak izin dari beyonce utk aku datang...sbb dier nak sangat jmpe aku..hehhe beyonce okay jerk laa...tapi mensyaratkan aku bawak teman (as always) heheheh so, nak menyenangkan citer, aku ajak la housemate² aku, errkk...housemate?? nnt aku citer..kat entry lain...skrg fokus citer kisah smalam jerk..hahahhahha okay housemate aku MONA and ITA pun agree utk temankan aku...kat skudai jerk..dekat...so, right after maghrib kita pun kuar la umah..

sampai jerk sana, rupanya ramai laa dak² kilang lama aku yang hadir...then takper laa...si budak dua yang jadi pengapit aku ni dah start nak cakap segan  laa malu laa itu laa ini laa..hahhahahha aku senang jerk aku cakap "korg datang nak makan kan, so, korg makan jerk" hehehhe senang kan nk pujuk miss² ni...tapi tujuan aku datang sbb nak jmpe tech aku ni si shahrul...sangat baik budak nyer...nnt laa ada masa aku citer pasal si shahrul ni...aku agak lama jugak tak jmpe dier...slalu nyer wassap jerk..aku sayang dier as my own brother..heheheh 

masa aku masuk jerk perkarangan umah dier, ramai laa yang tgk kat arah kitorg...aku cam terkejut jugak...aku rasa diorg ni antara kenal or tak knal...mgkin diorg pk sama ada antara cam tak cam aku...sbb dulukan aku freehair...now dah berhijrah...so, diorg agak tak cam lah kot..hehehehe ada yang cam...macam anak² buah aku yang lama...ramai yg cam aku immediately..and the best part is; diorg tetap melayan aku ngan baik..owh i'm blessed!~

pendekkan citer, after borak² jap, aku mntak diri lah untuk g melahap....mmg terbaik makanan dier...antara menu yg ada; nasi ayam penyet (sambal menyengat sehhh..), mee goreng basah, kuih muih, karipap superb, nugget and lain²...aku ingat apa yang aku  makan jerk...hahahahhahhahah aku makan tambah 3 kali kot hehehhe tapi yang best nyer jadi org preggy ni, kita di layan baik punya...mona, mengambil tugas utk mengambilkan aku makanan and air...hehehe baik kan housemate aku ni hehehe

okay biler dah nak tambah kali ke3 tu, aku decide laa nk amik sndiri sbb masa tu mona pun tgh nak makan kan...taknak laa nk mmbantutkan selera dier tgh makan tu...so, aku pun g laa kat meja untuk amik mee goreng tu lagi..masa aku tgh amik makanann tu....jeng jeng jeng hahahha ada laa mamat ni tegur aku..

"hi, lama ke knal shahrul ni?" makk ooii...terkejut aku...aku toleh laa sbb nak tgk sapa..makkk aaiii....kiut oooppsss!!! ahhahha sorry beyonce!!~ 

"errkk..? owh..lama jugak...dulu keje tempat sama kat Se**at**.." sambil nak tergelak...

"dulu keje situ ker..?saya Amir..saya knal shahrul ni melalui org umah dier

"owh..kita Yaya..

"datang ngan saper?"

"tu, ngan housemate...kitorg bertiga..awak?" masa tu aku tunjuk kat arah mona ngan ita yang tgh tersengeh² tgk kitorg

"saya datang sorang jerk..takder sapa nak teman.."

"owh..awak tak ajak kot..okaylah..nice talking to you..makan dulu eh

aku terus blah kat tempat duduk aku..sambung makan...

Damn damn hahahah jadi bahan aku sepanjang otw balik...helloo....dier just tegur jerk..asal plak aku nak perasan...??

aku tak perasan seh....malam td, dalam kol 11lebey, time aku nak siap² tdo, dell aku berbunyi..ada org wassap ni...aku pun baca laa...dari shahrul....

"kak, dah tdo ker...?"

"dah kat bilik dah...golek²...makanan tadi sedap giler...kita makan byk sangat hehehe sambal ayam penyet terbaik...buat sndiri ker order.."

bla bla bla

bla bla bla

"kak, nak tau citer kalakar x..?tadi ada kawan ijan tanyakan pasal akak" FYI; Ijan is dier nyer fiancee a.k.a orang umah dier

"errkk...???saper, kita knal ker...?"

"tak knal...tadi dier kata dier ada tegur akak..nama dier amir..dier nak no tel akak.kita gelakkan jerk dier td..kita cakap kalau ko nak kna pancung ngan laki dier, ko g laa try ngorat dier"

"hahaha selebet nyer...mak buyung ni jugak dier nak knal..kita bawak dua org anak dara asal tak nak ngorat diorg jerk td"

"hahah ntah dier kak..tapi kita ada cakap ngan dier akak dah kawen and tgh pregnant..dier kata akan tak macam org pregnant..tak nampak pun dier kata..dier kem salam jerk td"

"hahahah klakar seh..cakap ngan dier; dier tu lambat sangat hahah"

bla bla bla

bla bla bla

then aku tdo..hahahhaha pepagi beria bukak loppo sebab nak update kat sini hahahahha aku mmg keselebetan!~

tak sabar nak citer kat beyonce hahahha nnt nak tunjuk wassap tu hahahha
kelas kau shira!!~ kalau aku citer kat mona ngan ita kompem lagi berbahan lah diorg kat aku hahahha 

dek nonn...akak ni dah tua dah dek nonn...dah kawen da...dah nak masuk 4bulan dah baby dalam perut ni haa....heheheheh mgkin sbb aku berbaju kurung so, tak nampak sangat perut kot..hehehe 

OMG..tetiba nak terbang tinggi lagi hahahhahhhaha chhoooiii!!~

kompem pasni takleh kuar sensorg dah...




No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²