buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Tuesday, September 18, 2012

18.09.2012 → mEREpeK di PAgI SeLaSa niE!~


errkkk...blur, bengang, konpius...

smua ada dalam kepala otak aku ni...
OD (Operation Director) baru masuk ofis pagi ni...
and HR manager aku yang poyo tu...knal kan aku sebagai SAP key User jerk!!!~
tu jerk ke function aku kat ofis ni??? heellloooo...i'm an engineering background!!!~
our deal is i'm still involve with that all engineering damn things!~

perrgggghhhhhh bengang tahap gaban,...
tetiba aku rasa aku takder function sebesar mana kat company ni...
rupanya² diorg dah namakan position baru aku tu as a SAP key user...
aaarrrgggghhhh....tak penting dah aku nih....
ada aku adalah...takder aku, takder lah...
dem dem dem dem....

pssstt...aku akan report directly bawah OD tu nanti..can u imagine???
uurrrgghhhh....
Ujian baru ALLAH bagi kat aku =|

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²