buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Friday, February 11, 2011

11.2.11 → QSR Audit punya pasal

hmMM......tarikh tu macam cantek kan...?masa nak type entry ni baru perasan tarikh tu hahahahhaha punya lah bz sepanjang hari ni...sampai tak perasan tarikh unik hahahhaha aper pun, tarikh it just a tarikh jerk kan...ehehhehe

so today..very bz with QSR Audit preparation for next week....perrggghhhh banyak tol nak kena setelkan.....sampai terpaksa 'rasuah' tech aku untuk sambung wat keje aku hahahahhah tak kesah laa kan....huhuhuhuhuhuhuh

mmg agak kelam kabut....since this is my 1st time being audit....aper pun, it's not that bad..u know, kalau kita pk kan positive, cuz byk giler yg aku blajar daripada pengalaman ni...seronok pun ada...bersemangat aku...hahahah bayangkan laa....aku cancelkan dua event penting dalam hidup aku semata² untuk audit ni....*kalau daddy tak sayang kat aku tak tahu laa hahahha...

1.aku cancelkan kehadiran ke wedding dinner kawan kat KL...sangat kecewa kawan aku sebab tak dapat g ngan dier...perggghh mntak maaf bro....aku pun tak sangka akan jadi camni...memaaf sesangat....

2. aku cancelkan appointment aku pada 14 Feb ni kat KL......walid agak bising laaa tapi umie paham heheheheh *suka suka suka......

serabai tak? ehehehe takpe laa...aku happy...tu yg penting kan? llallalallalallalallalallalla....

kay korang...nak BW jap....kita tgk sapa yg kena... huhuhuhuhu

cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²