buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Sunday, February 27, 2011

27.2.11 → aku mengalami tekanan yg agak hebat!~

hmMm....i did talk to my parents plus my mbah about my life just now...the answer still yet not on my side...damn it!!~

huh!!!~ camana nak buat mereka paham lagi ni...apa yg ku minta adalah yg terbaik utk diri ku.....napa masih lagi nak memikirkan yg dah berlalu...kalau aku boleh lagi meneruskan kehidupan ku tanpa mmperdulikan yg lama, mengapa diorg takleh nak terima bahawa aku dah MOVE ON!~

aku tak nak lagi hidup dengan bayang² mamat tu!!!~

kenapa diorg takleh nak menerima pilihan baru ku...yg akan menjalani kehidupan aku adalah aku....bukan mereka...yg akan merenteti kehidupan yg mendatang adalah aku...perjalanan ku jauh lagi....*kecuali kalau ALLAH mentakdirkan bahawa aku akan mati dalam beberapa waktu lagi....

pahamilah keputusan ku ini....aku buat keputusan ini bukan kerana aku dijampi or dibomohkan org.....sesungguhnyer aku masih lagi waras, aku masih lagi sedar and ingat siapa diri aku....hmMm...perlukah aku memandi bunga untuk kononnyer mmbuang segala apa yg melekat di badan ku ni...?yg kononnyer menjadi punca pada kegagalan yg lalu....?

hello!!~ HE BEAT ME UP MOM!!~ for god sake!!!~ why that kinda person jugak yg u nak jadikan sandaran yg kononnyer boleh menjaga aku??? how many times that he promised to both of you that he won't beat me again? end up?? still mengasari aku sama ada di luar ataupun di dalam umah!~

hmMmm...aku dah tak tahu nak buat aper lagi dah....mgkin akan ku ikuti saja kehendak mereka...mandi bunga→untuk mmbuang segala bala yg lekat kat badan aku yg jadi punca kepada segala² nyer......
WTF.....


God please...i really miss putera katak right now.....shud i run away.....? go as far as i can from this life...and be who ever i wanna be with......?

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²