buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Friday, February 25, 2011

25.2.11 → untitled entry

salam to all....

lama sungguh aku tak update blog ni kan...hmMM...bukan nyer takder story yg nak dikongsikan...tapi masa yg sangat tidak mengizinkan...

anyway....dalam masa beberapa mggu ni byk benda yg berlaku dalam life aku...life kawan aku....huh...sangat terkejut pun ader kan....tapi ntah laa....

tabby blacky pun tak sihat...ngan aku pun tak sehat....batuk yg dari hari tu tu pun tak baik lagi...now di tambah dengan selsema lagi hehehheh tak per...tempuh je laa...hehehehe

anyway, just nak berkongsi sket jerk pasal hobi baru aku....kalau malam² aku lebey suka bertemankan lilin hehehhe tutup smua lampu and pasang lilin beberapa ketul....and layan till zZZzzzZZzzzzzzz.....

jangan pasang lilin batang...pasang lilin cup

hehehe manarik tau...tenang jerk......ehhehe
kay laa...nak mamam 0bat, pasang lilin and tido....ehhehe

cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²