buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Tuesday, February 1, 2011

1.2.11 → daH mASuk FeB daH kEr?

salam to all.....

huh...dah sekian lama nyer aku tak mengipdate En. Bloggy ni...Loppo aku ni pun dah memanggil manggil utk ditekan² keyboard...huh!~

utk hari yang ke empat, demam aku cam tak baik lagi...batuk makin menjadi and keberatan kepala tak okay lagi....kehidupan aku cam merunsingkan laa kalau demam...bukan nyer aper...takder kemampuan nak menguruskan diri...huh lain laa ader housemate yang boleh masakkan ker, buatkan air panas ker...apa yg aku mmpu buat adalah g toilet utk berak and kencing..basuh muka and gosok gigi sambil duduk kat toilet bowl tu...heheheh selebet tak....

hmMm...time aku g klinik, mmg penuh giler...maklum laa kan...musin hujan...smua org pakat² nak demam sama ngan aku...isk...nasib baik dapat MC aku satu hari...

so, hari ngan kepala yg berat ini, aku gagahkan juga utk menapak ke kilang...adehhh...sangat indu dowh kat keje² aku yg terbengkalai selama 4 hari ni...hehehehhe bila tgk kelender, perrggghhh dah masuk FEBUARI dah...sekejapnyer masa berlalu...pencapaian aku utk satu bulan pertama di tahun 2011 cam sket jerk...hmM..nampak nyer untuk bulan ni aku kena berusaha lebey...tak mahu sama cam Jan '11...hehehhhe

aper pun selamat menyambut February suma...smoga 11bulan yg mendatang ni akan lebey bermakna dalam hidup kita....

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²