buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Tuesday, February 1, 2011

1.2.11 → hALaL anD hARaM....

hmMm....aku hari ni cam malas nak buat keje kan...so, aper lagi....berjalan² laa aku dari blog ke blog hehehehehhehhe ader satu blog menarik perhatian aku...iaiatu blog si Jejaka Terhangat...nak tgk blog dier, sila klik kat sini....CLICK ehheheh hebat²....



blog dier ni leh dikatakan aktif jugak laa....*tak macam blog aku ni...senyap jerk..
blog dier jugak boleh dikatakan menarik...*tak macam aku jugak....gelap jerk...

heehheeh tu tak penting...aper pun apa yg aku nak nyatakan kat sini adalah isi kandungan yg tekandung dalam blog dier yg telah menjadi santapan mata aku ni...antara yg menarik adalah persoalan antara halal and haram rezeki artis...hmMm..menarik kan?

ader org pertikaikan halal ker pendapatan seseorg artis tu...antara statement yg aku nk quote adalah:

"Rezeki artis? Macam mana seorang artis tu dapat duit? Ya, melalui lakonan yang memerlukan diorang pegang tangan dan adegan peluk orang yg bukan mahram dia..

Sama jugak dengan penyanyi. Suara perempuan tu aurat. Perempuan hanya boleh menyanyi di depan pendengar perempuan jugak.."


tak tergantung di situ jerk, dier ader cakap mngenai hukum rezeki ni....aku baru tahu...ehhehe nasib baik baca blog budak jejaka terhangat ni....mmg terhangat laa beb hehehehe korg kalau nak tahu lebey lanjut, lebey baik click kat sini [CLICK]

then ader jugak pertikaian mengenai hukum hakam pompuan pakai shawl...ala...yg berfesyen² zaman skrg ni...hehehe kan tudung² ala² comel gitu....

hmMm...aper pun, ni mmg antara topik² hangat zaman skrg.....aku pun tak berani nak cakap..maklum laa aku ni pun bukannyer bertudung...ader org cakap, pakai tudung ala gitu salah...ada yg cakap bole...huh!~

hmMm...aku rasa benda ni ader kaitannyer dengan agama, and diri sendiri....orang cakap niat tak menghalalkan cara...mmg niat asal nak pakai tudung utk menutup aurat...tapi kalau sampai niat tu dah terpesong menghala ke arah yg lain..maksudnyer camane tu...

isk..makin lama aku pk..makin takut lak jadinyer...dah laa isu ni sensitip....kang tak pasal jadi lain lak...huahahhaha

okay laa uolss...aper² hal pun pk laa yg terbaik utk diri sendiri...aku ni pun masih lagi mencari² hala tuju hidup aku ni...smoga kita diberkati olehNYA...

cheers!~
pssssttt....takleh cheers kat entry ni...tak sesuai dengan intipati entry heheheh
lagipun issue ni dah lapok dah...aku jerk baru sebok nak amik tau hahahahhah

salam.....

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²