buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, January 12, 2011

12.1.11 suDaH LaMA tiDak di UPdaTe iNI bLoG!~

perrrggghhhhh pagi² lagi dah angin...mmbuat aku membuak² nak menulis sumthing kat sini....seorg yg selalu mengganggu ketenteraman ku sepanjang bekerja di pagar laut ni...

aku tahu laa ko tu selalu rasa ko tu cukup bagus....tapi tak semestinya ko bagus..kalau ko bagus pun, tapi kalo takleh nak menerima pendapat or idea org, tak guna jugak dowh....tak tahu naper laa si chipanzi ni slalu sangat tak puas hati ngan aku...ntah naper ntah...may be sebab aku ni tak se'lembut' engineer yg sebelom ni..ikut jerk apa dier cakap...hello....aku rela jadi bad gurl dpd angel tapi yield truk nak mampos!~ ahhahahahha aku naikkan yield area aku dari 98.00% →99.60% average okay!!~ hasil titik peluh aku selama stgh tahun!!~

ader aku kesah ko nak pk aper pasal aku...huhuahhauhauahah

anyway, berbalik pada chipanzi ni, pada awal aku menggantikan mmber aku yg benti keje dari pagar laut ni, hubungan kiotrg baik and okay jerk...then together² laaa menjaga area kitorg ni...



tetapi bile aku dah paham and comb out everythings kat area kitorg ni...and byk benda sebenarnyer yg tak betol kat dalam line....tu laa psal yield tak naik² dari start up...biler aku nak mmbetolkan keadaan, then baru laa dier start tak berkenan ngan aku....

dari tak berkenan, then bertukar laa ke tak sukaa.....then tukar ke benci...then tukar jadi pissed off...then jadi bengang and then......berperang hahahhahhahah selebet kan....tapi aku cuma menjalankan tugas aku jerk...yg mana salah aku nak laa betolkan kan...takkan nak biar machine jalan ngan keadaan equipment tak btol...kang process takkan cantek...camaner nak control KPOV!~ heheheheheh tapi tak per laaa....biar aku jadi bad gurl nyer...huuhuhuhuhuhu hasilnyer....yield caghe!!!~ huhuhuhuh

ade aku kesah....lagi sekali?? suka aku laa...blog aku...huhuhuh

then nak jadikan citer, dier ni agaknyer mmg dah tak tahan ngan aku, dier pun mengambil keputusan utk meninggalkan pagar laut ni huhuhuhuhuhuh so, mggu ni adalah mggu terakhir dier...ehehheh DAN pada hari ini, dier memilih utk mencari pasal ngan aku lagi huahahahhaha nak tinggalkan kesan kenangan di hati laaa kononnyer tu...sebelom u tinggalkan i..muuaahhh i will miss u laaahhh!!~

pada hari ni dier ingin aku menyetopkan one of my project improvement kat salah satu machine aku...kata nyer ianya tidak mmbantu langsung tapi makin mmberi masalah....e eh...aku yg monitor, aku tahu laa improve atau tak...tapi agaknyer dier tak suka kan...sbb nyer, aku byk buat improvement utk reject% item yg aku jaga...so far ALHAMDULILLAH smuanya menunjukan +ve feedback...tapi dier nyer item tak gerak² pun hehehehhe tu yg dier tak puas hati tu kot hehehehhehehhehehhehhehehehehhehehehheheh

tak kesah laa...kot ye pun aku nak tanggalkan air blow dat MM250 tu, aku akan tggu sampai ko dah kuar dari sini nyer puunnn...hahahaah busuk hati tak? hehehehehehhe tak kesah laaa....

anyway, thanks fo all my teammates yg byk bantu aku bertahan keje kat sini heheheh
muah muah muah...

cheers!!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²