buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Tuesday, January 4, 2011

4.1.11 - 10.29pm minyak naik lagi????

peerrggghhh!~ tadi layan FB jap sebelum nak tutup laptob buruks ni...
tetiba plak terbaca statement seseorg pasal kenaikan minyak keta.... macam tak nak caya sbb hari tu baru naik....then bile scroll lagi ke bawah, perrggghhhh!~ cam ci**i, mmg dah kuar paper rupenyer.....


haaa? utk org yg berpendapatan tinggi boleh laa nak survice...then how bout others from middle range?? pada aku cam melampau laaa...takkan takder cara lain utk cover keuntungan negara....asyik naik jerk.....


hMM....so i did spend the rumours to fam member, frens...hmMM...ramai yg bagi feedback negative jugak...ye laa kan...sapa suka kalau harga barang naik...and ramai jugak yg amik langkah utk malas nak layan utk berebut² g beratur isi minyak...aku pun cam malas...


pic credit to my frens; tengku faris


aku ingat lagi masa minyak naik beberapa tahun lepas...masa yg naik RM 0.80...aku yg masa tu tgh makan steamboat kat stulang call umie (i call my mom - umie) and menangis sbb sedey dengan kenaikan minyak ni...aku menangis giler²...sampai tak jadi makan...huh!~ selebet tak...? ye laaa masa tu aku baru nak masuk ke alam pekerjaan....cam takleh trima kalau duit gaji habis semata² utk bayar minyak....but alhamdulillah....segala aku tempuh jugak....walaupun dah agak stabil skrg, tapi aku still terasa jgk laaa minyak naik....maklum laa kan aku ni 'rajin' sangat dok umah!~ hahahhaha


hmMm...aperpun, smoga ianya tak menghantui kita utk terus menjalani kehidupan...heheheheh 
dah, aku dah tak mengantuk dah....nak layan the mentalist jap huhuhuhuhu




cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²