buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Thursday, January 20, 2011

20.1.11 → ingat kita memain ker?

hari ni dah 20hb....hmMm...cepat nyer masa berlalu kan...?
hMMm..kalau nak diikutkan, sepanjang 20 hari di tahun 2011 merupakan hari² yang sangat memenatkan bagi aku....byk giler benda berlaku...pahit, manis...kecewa....hmMM....tapi aku gagahkan juga kaki ku untuk melangkah....bayangkan itu baru 20 hari..balance ada 345hari lagi tau yg aku nak kena tempuh...uhuk uhuk uhuk....

baik daddy, chipanzi, putera katak, pagar laut...perrggghhhhh....smua nyer berkaitan...ngan ditambah lagi berita² yang mengejutkan aku dari kawan aku...sedara mara lagi...isk....smua tu dalam 20 hari....hhuhuhuhuhuhuh

hanyway, entry kali ni bukan aku nak cakap benda2 merepek tentang 20 hari dalam tahun 2011 okay...aku nak cakap pasal kaki putera katak kena parang....haaaa....korang mmg tak salah baca...mmg KAKI PUTERA KATAK KENA PARANG!~

aku bukan cakap memain okay...tak caya tgk gambar ni...dier yg mms gambar ni kat aku di hari kejadian....

mau tak mengamuk aku bila dapat tau...yang paling mmbuat aku bengang adalah...dier tak g klinik pun!!!!!~
perrgggghhhhh.....setelah satu hari berlalu baru la dier g klinik...tu pun sebab dah tak tahan sakit...doktor kata sepatutnyer kena jahit sebanyak 7 jahitan okay!~

huh...melampau tak....kita beria sayang kat dia....nak jaga dier...dier ingat kita memain ker?hmMm...cuba laa kalau kita yang kena camni...mau bebel 7 hari 7 malam pun tak abis....kata kita tak pandai jaga diri laa..tak hati² la..tak sayang dier laa...cet...huh!!~

so skrg ni tugas aku hari2 adalah mengingatkan dier untuk makan ubat...'jangan lupa makan ubat ye sayang' hmMm..macam2 hal kan...apa yang penting skrg ni adalah dier kena cepat baik supaya nnt mggu depan aku nak g melaka untuk jenguk dier...huhuhuhhuhu tak sanggup untuk tengok dier dalam keadaan camni...

psssttt...lepas kejadian tu, aku trus tak bagi dier pegang parang lagi....sampai hilang fobia aku ni...jangan harap dier nak g kebun utk tebas2 pokok lagi!~

Cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²