buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, January 26, 2011

26.1.11 → peSaNAn buAt nURuL aIN!!~

dah lama aku tak bukak bloggy ni....maklumlaa...bz kan...lagi laa smlm yg mana aku cam tak sempat jerk buat blogwalking [BW]...

so, nak dijadikan cerita....pagi ni...di saat aku tgh meeting [hari² aku akan ader meeting kol 8.30am sampai kol 10am], perut rasa semacam....so, aku kuar laa awal bila portion utk aku dah abis....

biasa laaa...bila nak memerut, bukan kita leh buat aper pun dalam toilet tu kan, biasanyer aku akan bawak komik, magazine...kalau kat umah aku di BP, akan tersusun komik² di tepi sebelah kanan dekat ngan tmpt kita duduk memerut hehehehh senang nak capai....kalau datang giler aku, aku akan bawak loppo [laptop] aku ni....*tahun ni dah dua kali aku buat report dalam toilet adduuussshhhhhh!!!~

sebelom aku nak sambung buat report yg aku buat kat dalam meeting tadi, aku smpt gak laaa nak jenguk blog...as always aku akan masuk a few fav blogger aku nye blog...bukan nyer aper...aku suka blogger yg tulisan nyer stret to de point hehehhe

1st aku akan bukan blog cik ain....tak tahu nape aku suka mengikuti kehidupan harian dier...kebengongan dier, kemalasan dier, kebebelan dier, ketak-betol-an dier mmbuatkan aku suka...huhuhuhuhuh serba sedikit aku tahu pasal dier ni...tak tau byk...yang aku tahu, dier ni mmg suka menulis...inspiration dari cikgu dier...tak ingat nama heheheh...aperpun, aku suka style dier....sebab, kalau baca entry dier tu cam senang nak digambarkan....and cam best jerk...walaupun citer yang dier nak sampaikan tu tak der laa se-best mana hahahahahahhah okay okay okay!!!~

=====================================================================

anyway, pagi ni biler aku check recent updates dari blog dier, aku tgk the title "the closure".....post yesterday...aku ingatkan closure utk relation ker, habbit ker, aper ker....rupanya, dier nak close blog dier....perrggghhhh tak bleh blah aku baca entry dier...menusuk seh!~ acceehhh!~

aku jadi tak puas hati....aku g laaa tgk blog² dier yang lain...aku perasan sumthing....ader pertambahan dalam list blog dier...ermmm..............aku try masuk tapi takleh...adeeehhhhh!!!~

kepada cik ain....*walaupun aku tak tahu ko baca atau tak...tapi aku harap ko baca kay...
segalanya leh di bawak berbincang...naper nak buat keputusan camni? apa yg berlaku...? jangan laa camni...buat keputusan terburu²...segala yang berlaku ader sebab nyer...jangan laa kita sebagai makhluk yang lemah ni mudah berputus asa....tuhan menguji kita...kita kena kuat..kita kena tabah....dalam menghadapi smua dugaan yg diberikan dengan sabar, redha dan takwa...kita kena bersatu padu...supaya segala masalah akan dapat diselesaikan dengan tenang dan success...ingatlah, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh...satu...MALAYSIA....satu...MALAYSIA...

eh...naper cam poyo lak aku ni?? dier just nak closure blog dier jerk...bukan nak bunuh diri ker...benti keje ker...bom negara ker...awat ranap sangat ni hu!!~

heheheh okay okay okay....aper pun, cik ain, take ur time okay...aku yakin sangat segalanya akan okay...aku rasa aku tahu apa yg berlaku...tapi takpe lahh...aku tggu ko jerk yg bgtau aku heheheeh

aper² pun, aku hormati keputusan ko walaupun ianya akan mnyebabkan aku tertnggu² *sebab aku slalu tunggu dowh entry dari ko....kalau dah bersedia nnt bgtau aku okay....heheheheh ko ni kecik lagi...asam garam kehidupan yg ko makan tak sampai separuh paket pun huahha.........setiap pengajaran akan ada prize nye..harap ko tabah mengadapi dunia ini...and bersemangat utk menjalani kehidupan yg mendatang...ingatlah...ujian tu datang untuk menguatkan lagi ketahanan sistem badan kita dari segi fzikal..dan juga emosi.....isk...melalut lagi aku... =.='  okay stop stop stop....

reply msg aku okay!~

kepada yg lain...terus kan buat keje² anda di pejabat, di sekolah ataupun di mana²....sambil berblogging huhahahahhahahha

cheers!!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²