buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Monday, January 3, 2011

3.1.11 - 11.32am

hmMM...now aku kat kilang...huh cuti2 pun kena datang keje....


hmMm....asal cakap pasal keje jer mmg aku sangat2 tak puas hati....hmMM...tak tahu laa naper hati ni sangat2 berbuku gile mengenangkan apa yg berlaku dalam dept aku ni....dulu smuanya okay...sampai laa kemasukan seseorg  yg merobah segalanyer....dulu keje ikhlas...semata2 utk membangunkan quality and prestasi...tapi biler dah celup2 ngan politik...perghhhh!!~


kalau di layan org2 macam ni...mau jadi giler kan??


bayangkan laa....dak fresh grad dapat kenaikan beratus2....org2 lama yg bermatian masa start up dulu takder pun dapat imbuhan camtu....plus, dak2 eng baru yg masuk suma tak nak hands on kat machine...tahu smua benda nak senang jerk...


kecewa sungguh melihat bangsa aku sndiri yg macam tu....hmMMm....lagi satu plak, yg baru setahun jagung masuk keje dah dapat title snr Eng....perggghhhh!!!~ kesian mmber aku yg mmg dah bertahun lama bekerja start dari start up tak dapat aper2....adil ker??


hmMm....skrg ni mmg active cari keje kat tempat lain...kalau leh nak g melaka kot....sebab putera katak ader kat sana...senang sket....hmMm...hati dah tak ikhlas dah nak buat keje.....i know it's not right...but company yg tak hargai kita...wat per laa nak ditungggu lagi kan....?


hmMM....teringat dulu2 masa awal2 masuk sini....smua keje aku buat sepenuh hati...kol 6.30am dah masuk kilang dah....kang kol 10pm baru balik...esok pagi keje masuk awal lagi...huh!~ skrg suma tu dah takder da.....sbb keikhlasan dah takder....hari2 masuk keje...then tak sabar nak tggu waktu abis keje....
pix credit to google =)


aku ni memandangkan anak2 buah aku masih lagi di sini...para2 tech aku ni mmbuatkan aku gagahkan diri utk meneruskan perjuangan di kilang ni....kalau tak, mau aku notis 24jam....huh!~


semoga akan ada sinar baru utk aku...cet!~


psssttt....skrg ni mmg tgh wat keje lalalallalalla je 
cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²