buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Thursday, January 13, 2011

13.1.11 → daddy cakap dier bukan nak shoot aku, tapi....

Semalam aku jumpe daddy....nak bincang dengan dier mengenai attendance anak buah aku...then aku pun mengambil keputusan la untuk menanyakan mengenai kes BCC email aku kat org lain tu....

jawapannya; "i want to teach others too. because they also just send me a data without conclusion. it's not i wanna shoot you but as a lesson to others". 

perghhh, "why dont you just CC. why must BCC? u know, u still can use sentence like 'to other engineer' too?" penuh dengan drama kan?

"i dont want you feel awkward"


"But by doing this, and i'm noticing it. it makes me more uncomfortable"


"You know my style. i don't want to hurt your feeling ka apa kaa....bla bla bla..."

OKAY...paham!~ camana la aku boleh cair dengan daddy macam tu jerk....ntah apa ubat yg dia pakai...aku pun tak tahu...aku mudah berlembut hati ngan org ← kata kawan² aku.....hmMm

Umie, macam mana ni...Angah dah blurr dah ni....tapi aktiviti mencari pekerjaan lain masih lagi aktif okay...Harus mencari angin di tempat lain...doakan aku okay!~

Cheers!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²