buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, January 5, 2011

5.1.11 - 10.48pm → sebelum tido....kroonnngggg kronnngggg

dah malam.....mata agak mengantuk...tapi tak mahu tido lagi...huh!~

kay, ni nak citer ni,....tadi masa aku dalam meeting lebey kurang kol 3lebey...ader laa ejen HSBC ni call aku.....aku kan pakai crdt card HSBC,,,then mamat yg suara ala² pompuan tu pun berkata² mengenai keislaman laa...then amalan islam utk mengamalkan simpanan....suma laaa....then dier cadangkan aku amik pakej smpanan dengan HSBC guna crdt card...tapi aku tak nak laaa.....aku pun cakap laa tak nak kat dier...dier leh marah lak...aku cakap lagi,  kan ianya adalah pilihan aku....dier kata ikut aku laaa aku ni dah dewasa uth pk yg baik ngan yg buruk...then letak...hahahhahahhahhah lawak giler....tadi penuh ngan kesopanan ngan keislaman....elok aku cakap tak nak trus hilang smua tu hehehehe HIPOKRIT kan org zaman skrg...


huhuhuhuhuhuhuhuh kay laa uols!~
nak tido....
slamat malam smua....

**indu putera katak!~
*wink *wink
cheers!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²