buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Thursday, January 13, 2011

13.1.11 → Charice Album

hahahah seperti yang telah di beritahu di entry sebelum ni, aku just nak citer pasal album si Charice ni...
perghhh suara mantap beb...berasal dari philipine, si Charice nyer citer pada awal nyer mmg agak menyedihkan...begitu payah sekali dier nak membantu ibu nya menyara kehidupan....bakat dia di kesan sejak dia berusia 14 tahun...disebabkan kesuperb-an suara dier, dier pernah nyanyi duet ngan Celine DIon kat salah satu konsert Celine...heheheh tapi aku tahu pasal dier ni dari rancangan Oprah...pada tahun 2009 kot....suara dier mmg superbb....then pada 2010, dier kuar single tajuk Note to god..nyanyi live kat oprah show....mmg best gillleeerrr!!!~ aku sangat kagum.....

aper pun, ni adalah laman web rasmi gadis berusia 17tahun ni.. Sila click SINI.

so, berbalik pada kisah aku beli cd dier ni, ini adalah cover album yg aku beli tadi...


banyak lagu best.....tapi yang paling best pada aku adalah "Nobody' Singing To Me" hehehehe sila hayati lirik dier......aku tak susun ikut lagu bebetol...sebab aku ader bg vid lagi kat bawah...ust nak bg korg baca lirik jerk..
Every time you go I’m in the shadows,

Everyday I know the pain inside grows, 
without you I lose the way, fall apart, go insane,

Used to be hiding inside the TV, 
but lately that’s not really working for me,
No one with anything to say, not to make, not to make

On and on and on the days troll... 

I need a song
what to do tell me what I gotta do, 
I can't sustain not the way I’m missin’ you,
So I turn the radio up, 
lookin’ for a melody but nobody’s singin’ to me

It’s a burn don’t remember what i heard, 
you say goodbye now I don’t know where to turn,
So I turn the radio up, 
thinkin I’m gonna find a relief but baby nobody’s singin’ to me 

Every night I’m just a victim of the silence,
Nothin’ better, hell, but i tell you love is violence 
It hurts more and more with each day, if you asking me the prize is pain

Used to be that I could call on my DJ, 
Tell him what it is that he could play, play, play,
Play this once I wanna sing along, make me feel,

One word, to take away this hurt, 
Waiting for one dream, to bring you back to me 



hmMM...ni baru lirik...blom dengar lagu dier lagi....pergghhh!~
mantap seh......sesaper nak lagu dier leh bgtau kay...

jangan risau....aku attached skali ngan video ni...siap ngan liriks skali....



aku nak melayan lagu ni....selamat malam ok...
pssstt....ada liriks yg agak lari...heheheheh malas nak betolkan...huhuhuhuhuhu

muah muah muah

cheerss!!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²