buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Thursday, January 13, 2011

13.1.11 → balik keje dengan mood yang tak besh...

ntah kenapa aku rasa cam tak best je sejak petang tadi..dah laa dari tadi tahan berak sbb buat kerja...ngan badan macam nak demam je ni..takut plak aku kalau esok tak terlarat bangun dek demam....bukan aper, byk lagi kerja yang aku nak kena buat...EHS CPL, PI Count, MM232...perghh...tak tahu la kalau sempat atau tak esok ni..

anyway, aku balik kerja lebih kurang jam 7.15pm tadi..nasib aku baik sebab kereta aku pun parking dekat depan lobi jerk..tak payah la aku menapak jauh utk ke kereta. sampai jerk terus aku call putera katak utk bagi tahu yang aku dah nak balik. sepatutnya aku ni kena pergi makan dekat RAWA....kat area Ulu Tiram...tapi dengan keadaan aku yang tidak sihat ni..nampak nyer aku laa mambatalkan hasrat utk aku makan steamboat...hmMm...makan² ni sebenarnya sempena farewell party utk kawan aku kat pagar laut...esok last day dia.

anyway, berbalik pada cerita aku tadi, aku pun call la putera katak yg aku terus balik umah je. hidup jer enjin, tangan aku pegang stereng kereta, then kaki aku lincah je tekan padel minyak keta, terus je melulu kuar dari pagar laut....layan perasaan gila masa aku bawak kereta...tetiba sampai simpang masuk umah, aku tak belok pun...aku terus...jalan punya jalan aku baru tersedar...isk...melalut kan aku? huh...aku dah kat taman U rupanya...

nak dijadikan serita, aku pun tetiba nak membazir duit untuk beli cd...then aku pun buat u-turn maut utk ke kedai cd yang biasa aku pegi....aku dengan tanpa rasa bersalahnya beli dua dvd ngan 4cd lagu...huhahahahahha....

Antara cd lagu yang aku beli is...
1. Charice
2. Agnes Monica greatest Hit
3. Search Koleksi Terbaik
4. Love Songs Hits 2011

antara 4 cd lagu ni, aku trus capai album charice dulu..tak tahu naper...ehhehe lagu² sedap giler....esp Nobody'd Singing To Me'..nanti dalam entry lain orang citer pasal charice ni kay...

so, camni laa perangai aku kalau berada dalam keadaan yang tak terduga...emo semacam....hasilnyer, mmbeli tanpa rasa bersalah...perghhh...dah balik baru menyesa...kang takut budget takleh blah....hehehehehe nak buat camaner....benda dah lepas huhuuhuhuhuh

muah muah muah...

Cheers!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²