buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Wednesday, January 19, 2011

19.1.11 → erm...maaf...leh tak?

hmMm...statement kat lst entry aku sangat emo kan...maaf laa kay...ntah napa ntah hari tu tersangat emo...thanks to aliya sebab concern...huhuhuhuhu

anyway, setelah dua hari aku MC tidak menghadirkan diri di pagar laut ni....hari ni mood keje tak datang lagi...badan terasa cam melayang sangat...pagi dengan sarapan yg tak leh nak masuk...tekak rasa payau jerk...aku bbetol rasa tak selesa....and akhirnya...aku tak dapat nak tahan lagi...maka muntahlah aku kat toilet uhuk uhuk uhuk.....
sedey nyer....ciannyer kat aku......

hmMm....
bayangkan kalau aku bersin sampai camni...kronik tak?


Cheers!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²