buAt bODo suDaaaa....

buAt bODo suDaaaa....
i'M tiReD oF tELLing, SCreAminG aND sHOuTinG aBOut iT..AnD thiS, wiLL bE a SiMpLe Way tO eXPReSS aLL bOUt iT!!~

=)

Daisypath Happy Birthday tickers

aDer seSapeR yaNg nAk ikUt?

Saturday, January 22, 2011

22.1.11 → PagI sABtu hARu bIRu

adeh.....pagi ni aku bangun lambat...mmg laa alarm bunyi berkali²...tapi ntah naper ubat yg doktor bagi tu cam mmbuatkan aku ngantuk jerk...hehehheheheh


'It must have been love...... but it's over nowwwww.........' teeeettttttt.....kol 6.15am.....OFF ALARM


'It must have been love...... but it's over nowwwww.........It must have been good, but I lost it somehowww.......ooooooo itt must have been love....' teeeettttttt.....kol 6.45am.....


okay²....aku bangun.....adduuuusssssshhh!~


aku OFF ALARM lagi...duduk lama sket...blacky datang atas pangku aku...eee budak ni..."mama dah nak nak bangun laaa".....aku tgk blacy cam get ready nak tido...adduuusss.....lemah semangat aku jap lagi ni....mmg sangkaan ku betol...tak lama lepas tu, kitorg sesame tido balik....gedebusshhhh!!!~ selamat.......huhuhuhuuhuhuhhuh~~~


aku sempat lagi mmpi merepek meraban masa aku tido tu...siap tech² aku pun ader...ntah kitorg nak g mana ntah...isk...penat aku dalam mmpi tu berjalan²....


tet tet tet tet...aku tersedar....ader bunyi msg...si putera katak msg...


"B, asal senyap je ni...kat mana dah ni?" dia mesti ingat aku dah g keje dah ni...haisshhh...


"B baru bangun tido.." 


"sama la kita hahahahhahhha"


huh!~ giler orang ini....hmmM okay...aku sangat terkejut bila aku tgk jam dah kol 9.40am!!~ ambik ko!!!~ nak sangat tido...blacky masih lagi sedap tido kat sebelah aku..tabby plak ntah mana...hisshhh....


blacy tido dengan sangat nyenyak sampai aku bangun pun dier tak mau bangun lagi.....hish...gaya cam kesejukan sangat je kan kucing aku nih...hellooo....kita bukan dok cameron laa blacky..POYO!!~


aku bangun slow² tak nak bg dier bangun..kang kalau dia bangun merengek² lagi kusut kpala aku...aku terus bukak pintu slider umah aku....perghhh!~ segar tol angin pagi!!~ aku rasa kan, sejak 3 mggu yang lepas, ni laa tido aku yg paling lama yg aku ingat...hmMm...tiba² muncul tabby ntah dari mana gesel² kat kaki aku....


"mama dah lambat sanyang...nak kena g keje ni......" aku usap dier kejap then aku trus kemas² barang laptop nak bawak g keje....aku tgk tabby dah gerak kuar ke beranda da...


aku tetiba rajin nak masak...terus g dapur, masak nasi...kupas bawang, potong cili...amik tin sardin...then masak hehehehehheh~~ pandai kah aku??? biasa² jek...aku cuma pandai masak sardin jerk hahahhahahhahah!!!~ selebet tak anak dara bangun² tido trus masak without g toilet 1st? hahahahha lantak laa!~ 
hurmm....aku lebey selesa dengan sardin ayam brand...hehehehe walaupun ayah aku suka bawak balik sardin dari ADABI!~


dah siap, aku pun trus capai towel mandi....


pppsssttt....aku bukan jenis pompuan suka mandi lelama kalau tak der benda penting yg nak di buat...tak sampai 5minit aku dah kuar toilet dah...hhahahaha siap² nk g keje....aku bungkuskan makanan yg aku masak tadi...ehheheh bawak bekal sehhh!!!~ huk huk huk g bagi tabby blacky makan...then aku trus lincah kuar umah menapak ke keta aku....panaskan enjin jap....then pakai sleeveless merah aku...trus memecut g keje...huhuhuh 


now, aku berada kat ofis dah...huhuhuhu takder org rupanya yg datang keje hari ni.....huh orang gile jer yg datang keje hari cuti camni heheheheheh aku; as always, g pantry buat air panas...then terus lincah jerk jari main tenet....yg 1st aku bukak kompem laaaa blog ni hehehehhehehe


kay laaa nak cari mood buat keje ni....nnt aku type lagi okay bloggy....hhuhuhuuhu


cam gedik lak aku rasa pepagi ni...


Cheers!!!~

No comments:

Post a Comment

cLicK² → ChURp²